DÅ VAR DET KLIPPT

Nu har klippt håret kort /-are. Jag funderar på att färga håret svart eller ljusare brunt. Men vet inte vad det blir i slutändan.

Jag hade klipptid hos Lina på Björn Axén klockan 9:00 på morgonen så det var bara att gå upp vid 7 ungefär för att klä på mig och dra in till stan! :D Jag är riktigt nöjd med klippningen faktiskt. Det kommer ta ett tag innan jag vänjer mig vid "längden".

 

Just nu sitter jag på Donken vid norrlandsgatan och väntar på att tiden ska gå snabbare! Klockan 13.00 ska jag nämligen vara vid Karlavägen här inne i Stockholm för att göra min egen personliga parfym! :D undra vad den ska lukta. Jag vill att den ska lukta GOTT = MIG!! :D Alla säger att jag luktar gott och jag vill fortsätta göra det om det är möjligt. Kanske ska den lukta Hallonbåtar?! :O nej, ingen kan veta förutom jag när jag är klar!

 

Har jag för många smileysar i mina inlägg? jag tror jag har det. Men jag tycker att allt blir roligare att läsa då :) en sak vet jag att jag ska sluta med och det är mina konstanta "!". :P jag använder alltid "!" istället för ".".

Men nu ska jag vara social med min dator och sluta blogga för stunden. Kanske blir detta mitt sista inlägg? Allt beror på om gud vill att jorden ska gå under idag eller inte. Klockan 18.00 är det i USA så vi i Sverige har till 00.00 att leva om man vill tro på den kristna profeten. Vill man det? :S

 

!KORTIS!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0