STRESSAD OCH NERVÖS

okej, det där med stressad stämmer sådär! :P jag är inte speciellt stressad! xD MEN ÅÅÅÅH SÅ NERVÖS!!!

 

Imorgon är det audition till musikalen som vi musikklasser ska framföra i vår!! -.- SÅ JÄVLA NERVÖS! Min ångest jag bär på vill jag bara slippa...jag vet inte om jag vill ha en roll endå söker jag. Vi får se hur det går. Självklart blir jag överlycklig om jag får en roll eftersom dom bara har 3 roller att dela ut och det skulle va en ära att vara en av dom som fick en :)

 

Men det blir en sådan press och jag vet inte om jag skulle klara det 4 gånger i en nästan fullsatt aula på 400 pers! -.- men som sagt, en ära att få en roll hade det vart! :P

 

Jag har idag skickat inte sommarjobbsansökan till Gröna Lund och hoppas på det bästa där med :)

 

HAHAHA!! IGÅR NÄR JAG LA UPP BILDEN PÅ MIN RÖV ÖKADE ANTALET LÄSARE DRAMATISKT!! XD Jag gillar att n är perversa mina kära vänner och läsare! ;) fler sånna bilder lovar jag er! xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0