INGEN FACEBOOK

jag och min vän Graceanne har bestämt oss för att ta bort våra facebook-konton i en vecka. Så jag kommer inte ha Facebook på ett tag nu :/ Det är seriöst jättesvårt!!! Det är nu man verkligen vet att man är/var beroende. xD

 

Idag är det fredag vilket är den sista dagen här i Åre innan vi åker hem. Det ska bli skönt att komma hem, vanliga rutiner.

 

Jag vet seriöst inte vad man kan göra utan facebook, det är fan inte okej!!!!!! Jag har det jobbigt just nu! xD

Jag får sitta med itunes och lyssna på Rihanna och Beyonce!<3 Jag har fått en extrem förkärlek till Rihanna så det kan nog inte räknas som förkärlek. Men hennes låt "Cold Case Love" ÄR GRYM!!

Men nu ska jag, Grace och min kusin gå upp och käka asså! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0