GRATTIS DENISE! :D<3

Ja du Denise!  Nu undrar du allt vad jag tänker skriva…jag har jue lovat ett inlägg som är som en pocketversion av bibeln. xD

Men ja! Du ska veta att du är en riktigt bra vän och att jag uppskattar dig till fullo! :D

NU BLEV DU ALLT LURAD! XD

Självklart ska jag skriva mer än så!

DENISE! :D Du vet att du alltid kommer vara en av mina bästa vänner, du har alltid funnits där för mig och alltid varit positiv till mitt beteende som kanske inte alltid har vart det mest normala xD men trots allt detta har du stått ut med mig under ja..iallafall 3 år nu..(jag räknar inte 4,5,6:an)

Det känns som att jag skulle kunna berätta allt för dig utan att du dömmer vilket är en riktigt bra egenskap hos en vän då dom väldigt många dömmer mig nu för tiden  -.-  MEN DU! :D DENISE! Du är alltid så social, positiv, Snäll och söt att man kan verkligen inget annat än att gilla dig som person och att vara med dig! (förlåt för många ”!”, men jag gillar dom!)

Jag vet att du kommer finnas/fanns där  för mig när jag berättar/berättade att min morfar har dött och det  tackar jag dig för!<3

Detta inlägg kommer inte vara så rolig för dom som inte känner dig och mig eller för dom som faktis inte är Dig eller Mig! xD men du och jag kommer förstå det precis…så jag tänkte rabbla upp några minnen som du kanske glömt..men jag kommer i alla fall ihåg dom!  :D

Låt oss börja med mindre stunder som jag har uppskattat med dig<3

Du och jag har nog vart dom som umgåts mest under fritiden både under tiden som 9m och nu under rudbeck och jag verkligen uppskattar våra stunder som vi har..när du gnottar loss och jag dampar sönder. Du är random och bjuder på dig själv vilket gör dig till en sådan speciell person! :D JUSTE!! GRATTIS FÖRENSTEN!! XD haha, okej…vart var jag? Juste…speciell (positivt) person! :D Så ja, det kommer bli svårt att peka ut ett speciellt minne med dig då vi har det mesta som minnen..vi skrattar åt precis allt och jag ser allt vi gör som positiva minnen..när vi går till coop och jag köper 5 munkar och vi skrattar för vi stannar vid super skalaren! :D eller när ditt kort inte funkar och du får panik..xD (det är faktis jättekul) :P

Jag kan bara tänka hur du och jag kommer halka oss fram i vinter…vi kommer seriöst se ut som steloppererade gnottar som sett snö för första gången! xD

Men ja du, halloween festen, balen, avslutnings middagen, slutshow, Musikal och middagar! :D Vi har gjort så mycket du och jag..vi har åkte in till stan..vi har åkt runt..vi har gått på bio minst tusen gånger känns det som och ikväll så kommer det bli ännu en gång! :D HARRY POTTER 7!! TAGGA!!! :D<3

 

Ja som sagt så har vi många minnen tillsammans och jag ser det endast som positivt och jag vill verkligen att dom ska bli många många fler! :D

Men ja..ett speciellt minne..låt mig tänka..det är faktis svårare än man tror! :O okej, jag ger upp..men det är det som är det possitiva med oss! :O vi har inte  1 stort vi har tusen små! Vilket gör det mycket roligare..som vad tänker du på om jag säger: I himlen finns inga ? exakt du vet vad…och om jag säger: kören, tänker du på..Ja exakt denise!! :D du har haft rätt på alla!! :D Du är så duktig min lilla nise!! :D<3

Om jag säger o säger du reo..:P <3

Vi blir ett oslagbart team när vi är tillsammans och eftersom jag skrivit väldigt mycket om oss båda i detta inlägg och så så blir det kanske lite tråkigt..:P men ja, du är allt detta och så mycket mer Denise! :D och du vet att jag älskar dig! :D<3

D-uktig på allt
E-exeptionel kamrat
N-yfiken ;)<3
I-vrig! :D
S-snygg,söt,snäll,social,super rolig…ja du Du är alla positiva saker på S i hela världen denise! :D
E- egocentrisk fast mot andra! Du sätter alltid alla före…det är jättesnällt nise…men kom ihåg du ska må bra också!! :D<3

Jag ber även om ursäkt att jag inte har kunnat fixa videon där jag sjunger…min data funkar inte med windows moviemaker -.- så jag försöker med annat! xD

och jag vet att du antagligen inte tycker om dom flesta av bilderna! -.- men i mina ögon är du alltid vacker denise! :D

 

GRATTIS DENISE!! :D<3

See Yaa


Kommentarer
Postat av: Denise

Tack så jättemycket:D Jag har inga ord, jag har till och med tårar i ögonen för att du är så j*vla bäst! Okej, nej jag kan verkligen inte skriva något mer än att du helt enkelt är den bästa personen jag träffat i mitt liv! ÄLSKAR DEJ!!<3<3<3

Och självklart ska du sitta brevid mig, det finns inget annat alternativ;)<3 Vi ska ha roligaste natten:D<3<3

2010-11-19 @ 17:44:13
URL: http://photobydenise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0